Tisztelt Adózó!

Az elektronikus ügyintézésről szóló jogszabályok egyre szélesebb körben kötelezővé teszik az adóhatóság és adózók közötti elektronikus kapcsolattartást.

Önkormányzatunk 2019. évben csatlakozik az ASP (Application Service Provider) önkormányzati adószakrendszerhez. A jogi személyek, egyéni vállalkozók és egyéb szervezetek esetében a törzsadatok tartalmazzák a meghatalmazott, illetve a képviselő személyének adatait, ezért amennyiben az ügyintézés során meghatalmazott (pl. könyvelő, ügyvéd, stb.) útján kívánják az ügyeiket intézni, akkor azt kérjük, hogy a mellékelt nyomtatványt kitöltve, aláírva, az Adóiroda részére eljuttatni szíveskedjenek.

Elérhetőség:

Postacím: 2100 Gödöllő, Szabadság tér 7.

Telefon: 28/529-110

e-mail cím: ado@godollo.hu

Ügyfélszolgálat: Gödöllő, Petőfi tér 4–6. (bejárat a Kossuth L. u. felől)

Hétfő   800– 1800 óra

Szerda 800– 1630 óra    (ebédidő 1200-1230)

Gödöllő, 2018. augusztus 15.                                                            Adóiroda

 

A meghatalmazás első és második oldala innen tölthető le:

meghatalmazás e

meghatalmazás h