Tisztelt Ügyfelek!

Magyarország Kormánya 40/2020. (III. 11.) Korm. rendelettel
veszélyhelyzetet hirdetett ki Magyarországon.
A járvány megelőzése és megakadályozása érdekében az alábbi
intézkedések kerülnek bevezetésre a Gödöllői Polgármesteri Hivatal
Ügyfélszolgálatával kapcsolatban.

Kérjük, hogy csak a sürgős, halasztást nem tűrő ügyeket intézzék a
veszélyhelyzet ideje alatt! Lehetőség szerint elektronikus úton
próbálják meg ügyeiket rendezni, illetve telefonon kérjenek segítséget
kollégáinktól!
Ügyeiket a www.godollo.hu oldalon elérhető
Önkormányzati ASP felületén keresztül, vagy az epapir.gov.hu
felületen, illetve a pmh@godollo.hu email címen tudják intézni.
Amennyiben kizárólag személyesen tudja ügyeit intézni, a kollégákat
minden ügyintézés előtt fel kell hívni az alábbi telefonszámokon:
Közigazgatási és Szociális Iroda, anyakönyv: 06/28/529-188
Szociális ügyek: 06/28/529-114
Mérnöki Iroda (hatósági ügyek, műszaki ügyek) 06/28/529-246
Főépítészi Iroda: 06/28/529-194
Adó és Ingatlangazdálkodási Iroda: 06/28/529-110
A titkársági telefonokokról az ügyintézőkhöz kapcsolják Önöket és
amennyiben sürgős az ügyintézés kollégáink időpontot adnak
Önöknek.
Az előzetes időpontegyeztetés utáni ügyfélfogadási időt az alábbiak
szerint biztosítjuk:
Hétfő: 8-15.00 óra
Szerda: 8-15.00 óra
Kérjük megértésüket és türelmüket.
Dr. Gémesi György sk.                  Dr. Kiss Árpád sk.
polgármester                                         jegyző