Irodák
Tevékenység, félfogadás
A kabinet ellátja a polgármester tevékenységével összefüggő előkészítő, szervező, ügyviteli és nyilvántartási feladatokat. Előkészíti a polgármester hatáskörébe tartozó mindazon intézkedéseket, amelyek nem tartoznak más iroda tevékenységi körébe. Szervezi a sajtó- és tömegkommunikációs kapcsolatokat, közreműködik az önkormányzat működéséről, feladatairól szóló szakszerű információ-szolgáltatásban. Szervezi a polgármester fogadónapján elhangzott állampolgári bejelentések, panaszok intézését. Közreműködik az önkormányzat nemzetközi kapcsolatainak szervezésében, önkormányzati rendezvények előkészítésében és bonyolításában.
Dr. Gémesi György polgármester
Cím: 2100 Gödöllő, Szabadság tér 6.
E-mail: gemesi.gyorgy@godollo.hu
Polgármesteri fogadónap:
minden hónap első szerdáján 10-12 és 14-16 óráig
Pelyhe József alpolgármester
Cím: 2100 Gödöllő, Szabadság tér 6.
E-mail: pelyhe.jozsef@godollo.hu
Fogadónap:
minden hónap utolsó hétfő 10:00 – 12:00-ig 14:00 – 16:00-ig
Dr. Lantai Csaba alpolgármester
Cím: 2100 Gödöllő, Szabadság tér 6.
E-mail: lantai.csaba@godollo.hu
Fogadónap:
minden hónap első hétfő 10:00 – 12:00-ig 14:00 – 16:00-ig
Dr. Pappné Pintér Csilla alpolgármester
Cím: 2100 Gödöllő, Szabadság tér 6.
E-mail: pappne.pintercsilla@gmail.com
Munkatársak
L. Péterfi Csaba
kabinetvezető, kommunikációs igazgató, a nemzetközi kapcsolatok koordinátora
Szabóné Fekete Andrea
titkársági ügyintéző
Telefon: 06-28-529-178
E-mail: szabone.fekete.andrea@godollo.hu
Almási-Kiss Zsuzsanna
ügyintéző
E-mail: kiss.zsuzsanna@godollo.hu
Buchholcz Tibor
kommunikációs ügyintéző
E-mail: buchholcz.tibor@godollo.hu
Simon Edina
közművelődési ügyintéző
E-mail: simon.edina@godollo.hu
Győriné Tóth Mária
adminisztrátor
Kecskés Judit
civil referens
E-mail: kecskesj.civil@gmail.hu
Bánhegyi Béláné
titkársági ügyintéző
telefon: 06-28-529-179
E-mail: banhegyi.belane@godollo.hu
Reményi Krisztián
kommunikációs munkatárs
E-mail: remenyi.krisztian@godollo.hu
Tóth László
sport referens
E-mail: toth.laszlo@godollo.hu
Sándor Zsuzsanna
szervezési ügyintéző
E-mail: mosz@godollo.hu
Vasas András
szervezési ügyintéző
E-mail: vasas.andras@godollo.hu
Tevékenység, félfogadás
Az iroda ellátja a képviselő-testület és szervei működésével összefüggő egyes feladatokat. Biztosítja a Városháza zavartalan működésének tárgyi és technikai, üzemeltetési feltételeit.
Ügyfélfogadás
Hétfő: 8:00-16:30
Szerda: 8:00-16:30
Irodavezető
Dr. Kiss Árpád
jegyző
Telefon: 06-28-529-190
Jegyzői fogadónap: minden hónap második szerdáján 9.00-12.00 óráig
Dr. Lukács Adrienn
aljegyző
Telefon: 06-28-529-295
Jogi és szervezési csoport
Pongrácz-Palkó Melinda
Telefon: 06-28-529-190
– Titkársági ügyek
Lőrincz Marianna
– személyügyi vezető
Dr. Varga Zsuzsanna
– képviselő-testületi ügyek
– bizottság ügyek
Dr. Heltai Zoltán
– jogi ügyek
Dr. Pusztai Csató Adrienn
– jogi ügyek
Dr. Vári Enikő
– jogi ügyek
Kovács Katalin
– jogi ügyek
Kovács Mónika
– belső ellenőrzés
Cseke József
– gépjárművezető
Informatikai csoport
Kuti József
vezető
Pénzváltó Sándor
– térinformatika
Argyelán István
– rendszergazda
Gondnoksági csoport
Dömök Mária
vezető
Dolányiné Drexler Anikó
– postázó
Dolányi Péter
– karbantartó
Kubatov János
– portás
Kubatov Balázs
– éjjeliőr
Radics József
– éjjeliőr
Horváth János
– éjjeliőr
Központi iktató
Danielisz Erika
vezető
Kardosné Grau Gizella
– iktatás
Pályázatíró csoport
Kovács Gergő Péter
projektmenedzser, csoportvezető
Cselle Botond
pályázati asszisztens
Közterület-felügyeleti csoport
Zimányi Norbert
vezető
Tevékenység
Az iroda tevékenységi körébe tartozik az egészségügyi alapellátás működtetésével kapcsolatos hatósági ügyek, a népesség-nyilvántartás, anyakönyv, hagyatéki ügyek, anyakönyvi és egyéb családi rendezvények lebonyolítása, bölcsődék, óvodák, szociális intézmények működésével kapcsolatos ügyek, valamint a szociális rászorultság alapján nyújtható pénzbeli és természetbeni támogatások megállapítása Gödöllő város területén.
Irodavezető
dr. Tamás Márta
Bölcsődék, óvodák, szociális intézmények irányításával és működésével kapcsolatos feladatok. Háziorvosi, házi gyermekorvosi, fogorvosi, ügyeleti ellátással kapcsolatos feladatok. Egészségügyi alapellátást érintő panasz ügyekben történő közreműködés
Tel: 06-28/529-188
E-mail: Tamas.Marta@godollo.hu
Gödöllő, Kossuth L. u. 3.
Szociális ügyfélfogadás:
hétfő: 8.00 – 18.00 óráig
szerda: 8.00 – 16.30 óráig
Szociális területen az eljárás költség- és illetékmentes.
Anyakönyvvezetők ügyfélfogadása:
hétfő: 8.00 – 18.00 óráig
szerda: 8.00 – 16.30 óráig
Ügyintézési határidő: 30 munkanap.
Anyakönyvi igazgatás – Anyakönyvvezetők:
Ügyintéző: Major Andrea, Dani Annamária
Illetékmentes: – Születés, haláleset anyakönyvezése,
– Házassági szándék bejelentése,
– Állampolgársági eskü lebonyolítása*,
– Bejegyzett élettársi szándék bejelentése ügyleírás*,
– Anyakönyvi kivonatok kiadása*,
– Adatszolgáltatással kapcsolatos ügyek (beadványok, kérelmek)*,
– Családi jogállás rendezése, apai elismerő nyilatkozat*,
– Magyar állampolgár külföldön történő születésének, házasságkötésének, halálozásának Magyarországon történő anyakönyvezése
Illetékköteles: – Névmódosítással kapcsolatos ügyek,
– születési név megváltoztatása,
– hatósági bizonyítvány kiadása
(a *-al jelölt ügytípusok esetében az ügyfelek személyes megjelenéskor kapnak tájékoztatást)
Tel: 06-28/529-108
E-mail: major.Andrea@godollo.hu dani.Annamaria@godollo.hu
Gödöllő, Kossuth L. u. 3.
Személyes megjelenést kérem, szíveskedjék az anyakönyvvezetővel a fenti telefonszámon előzetesen egyeztetni.
Népességnyilvántartás:
Ügyintéző: Csapainé Kiss Edina
Illetékmentes: -Lakcím-fiktiválási kérelem
– Külföldön élők családi igazolása
– Életben lét igazolása
– Választással kapcsolatos kérelmek
– Adatszolgáltatás
Illetékköteles: – Hatósági bizonyítvány kérelem
Tel: 06-28/529-215
E-mail: Kiss.Edina@godollo.hu
Gödöllő, Petőfi tér 4-6.
Közigazgatási és Szociális Iroda Ügyleírások
Tevékenység
Az iroda Gödöllő város területén, első fokon ellátja a központi adójogszabályokban, helyi önkormányzati rendeletekben a jegyző hatáskörébe utalt adók (telekadó, építményadó, helyi iparűzési adó, gépjármű adó, idegenforgalmi adó magánszemély kommunális adója), adók módjára behajtandó köztartozások megállapításával, nyilvántartásával, beszedésével, kezelésével, adóellenőrzésével, az adózással összefüggő kérelmek intézésével, hatósági bizonyítványok kiadásával, valamint az ingatlangazdálkodással és az információs szolgáltatással kapcsolatosan előírt feladatokat.
Ügyfélfogadás az Ügyfélszolgálati Irodán
Gödöllő, Petőfi tér 4-6.
e-mail: ado@godollo.hu
Hétfő: 8:00-18:00
Szerda: 8:00-16:30
Számlaszámok:
A kötelezettségek teljesítésére az alábbi számlák használhatók:
Iparűzési adó
12001008-00155330-04500004
Építményadó
12001008-00155330-04300000
Magánszemély kommunális adója
12001008-00155330-05700001
Telekadó
12001008-00155330-04400007
Idegenforgalmi adó
12001008-00155330-00900000
Gépjárműadó
12001008-00155330-04600001
Késedelmi pótlék
12001008-00155330-04700008
Bírság
12001008-00155330-04800005
Államigazgatási eljárási illeték
12001008-00155330-05100009
Talajterhelési díj
12001008-00155330-05000002
Idegen bevételek (szemétszállítási díj, stb.)
12001008-00155330-05200006
Termőföld bérbeadási számla
12001008-00155330-04000009
Egyéb bevétel
12001008-00155330-04900002
Tájékoztató KATA adóalanyoknak
Tájékoztatjuk adózóinkat, hogy 2016. évtől az ÁNYK kitöltőprogram segítségével nyomtatványaink elektronikus úton, ügyfélkapun keresztül is benyújthatók.
AZ IPARŰZÉSI ADÓ 2017. ÉS 2018. ÉVRE VONATKOZÓ ADÓBEVALLÁSOKAT KÉRJÜK, HOGY A NAV HONLAPJÁRÓL, A NYOMTATVÁNYKITÖLTŐ PROGRAMOKBÓL KIVÁLASZTVA, LETÖLTVE, KITÖLTVE ÜGYFÉLKAPUN KERESZTÜL ELKÜLDENI SZÍVESKEDJENEK. (17 HIPA 18 HIPA)
A BEVALLÁSI NYOMTATVÁNYOK ITT TALÁLHATÓK:
https://www.nav.gov.hu/nav/letoltesek/nyomtatvanykitolto_programok
ÁNYK:
Irodavezető
dr. Hargitai Zoltán
Titkárság
Gálné Imre Éva
– hatósági bizonyítványok kiállítása
Telefon: 06-28-529-110
e-mail: ado@godollo.hu
MUNKATÁRSAK
Juhász Gergely
– végrehajtási ügyek
Balázs Boglárka
– végrehajtási ügyek
Pásztor Tamás
– végrehajtási ügyek
Zvara-Jenei Erika
– iparűzési adó
– telekadó
Mag Erika
– iparűzési adó
Horváth Rita
– gépjárműadó
– kommunális adó
– talajterhelési díj
Dolányi Erzsébet
– kommunális adó
Matejka-Kovács Emőke
– iparűzési adó
Németh Bianka
– építményadó
Pestiné Fekete Magdolna
– adókönyvelés, túlfizetések átvezetése, visszautalása
Jászi Mariann
– adókönyvelés, túlfizetések átvezetése, visszautalása
– idegenforgalmi adó
Nagy Olga Noémi
– ingatlanügyek
Adóiroda Ügyleírások
Tevékenység, félfogadás
Az iroda előkészíti a képviselő-testület gazdálkodásával, pénzügyeivel, az intézmények pénzellátásával kapcsolatos döntéseket, illetve végrehajtja azokat.
Ügyfélfogadás
Hétfő: 8:00-16:30
Szerda: 8:00-16:30
IRODAVEZETŐ
Szilárdi Lászlóné
Telefon: 06-28-529-193
MUNKATÁRSAK
Vozárné Tatár Anikó
főkönyvelő
– Jogszabály szerinti adatszolgáltatást készít az éves beszámolóról, féléves beszámolóról és havi, negyedéves információt ad az önkormányzati gazdálkodásról
– Pénzügyi-számviteli szabályzatok készítése
– A mérlegbe kerülő összes főkönyvi adat leltározása
– Képviselő-testületi előterjesztésekhez, a zárszámadáshoz és rendeletmódosításokhoz táblák készítése
– Előirányzat módosításokra vonatkozó rendelet tervezet készítése
– Előirányzat nyilvántartás analitikus vezetése
Török Istvánné
kontírozó könyvelő, számlázó
– A működési számlák kontírozása, igazoltatása
– A negyedéves jelentések éves és féléves beszámolók jogszabályi előírásoknak megfelelő előkészítése
– A Polgármesteri Hivatal költségvetésének összeállításához és a beszámolóhoz adatszolgáltatás
Juhász Anikó
pénztáros számfejtő
– Bérszámfejtés és adatszolgáltatás az Államkincstár felé a személyi jellegű kifizetésekről
– A pénztári pénzforgalommal összefüggő gazdasági események kontírozása
Devizapénztár kezelés
Kis Melinda
analitikus könyvelő
– Önkormányzati ingatlan-vagyon nyilvántartás vezetése
– Beruházási statisztika készítése
– A Kistérségi Fejlesztési Tanács és Kisebbségi Önkormányzat eszközeinek elkülönített nyilvántartása
– Leltározás, selejtezés koordinálása, és könyvelése a tárgyi eszköz programban
– Lakásalap nyilvántartás és könyvelése
Várkonyiné Hanzl Katalin
főkönyvi könyvelő
– Városi egységes pénzalap kontírozása
– Feladatmutatók szerinti állami támogatás igénylése, adatgyűjtés, elszámolás
– Gyerek gondozási díjak előírása
– A megelőlegezett gyermektartásdíjak adók módjára történő behajtásának kezdeményezése, kapcsolódó analitikus nyilvántartások vezetése
– MÁK-on keresztül történő egyéb támogatások leigénylése, elszámolása
– Munkaügyi Központhoz támogatási igény benyújtása
Dr. Balogné Rektor Ibolya Zsuzsa
költségvetési ügyintéző
– Számlázás
– Áfa analitikát vezeti
– Áfa, és egyéb adónem bevallások elkészítése
– Közterület foglalási díjak, (lakbérek, bérleti díjak, stb.) beszedése, eljárás a teljesítés érdekében
– Kimutatás készítése negyedévente a hátralékokról
Bulla Jánosné
Pénztárellenőr
Soltiné Nagy Enikő
Király Attila
Rupert Ágnes
Szecsei Róbert
Feráné Janota Anna
Varró Judit
Sipos Krisztina
Kissné Szabó Angelika
Bajkai Tóth Katinka
Mezei Eszter
Pataki Zsófia
Tevékenység, székhely, félfogadás, közérdekű telefonszámok:
- Közreműködik az önkormányzati beruházások és felújítások előkészítésében és teljes körű lebonyolításában;
- Ellátja az önkormányzati tulajdonú vagy önkormányzat által használt intézmények felújításával, korszerűsítésével kapcsolatos előkészítési, végrehajtási feladatokat;
- A feladatkörébe tartozó fejlesztési, felújítási feladatok végrehajtása érdekében előkészíti a kivitelezők kiválasztásának folyamatát, valamint a vállalkozási szerződések megkötését;
- A feladatkörébe tartozó karbantartási, üzembentartói feladatok végrehajtása érdekében előkészíti a szükséges karbantartási, megbízási szerződések megkötését;
- Ellátja a közvilágítás felújításával, korszerűsítésével kapcsolatos feladatokat;
- Gondoskodik a csapadékvíz hálózat felújításával, korszerűsítésével kapcsolatos feladatok végrehajtásáról;
- Ellátja a helyi utak, járdák, kerékpárutak, hidak és azok tartozékainak felújításával, korszerűsítésével kapcsolatos feladatokat;
- Az általa lebonyolításra, ellenőrzésre kerülő fejlesztési, felújítási feladatok lebonyolítása érdekében beszerzi a szükséges hatósági engedélyeket, kapcsolatot tart az engedélyező hatóságokkal. A fejlesztési feladatok végrehajtása után kezdeményezi az engedélyező hatóságoknál a használatbavételi-, forgalomba helyezési-, illetve a vízjogi üzemeltetési engedélyek megszerzése érdekében az engedélyezési eljárások lefolytatását, az engedélyek birtokában gondoskodik az aktiváláshoz szükséges üzembe helyezési okmányok elkészítéséről;
- Közreműködik a közút forgalmi rendjének kialakításában;
- Műszaki nyilvántartást vezet, a szakhatóságok részére adatot szolgáltat az utakról, járdákról, kerékpárutakról, hidakról, a közvilágítási hálózatról, csapadékvíz elvezető rendszerekről.
Telephely:
2100 Gödöllő, Dózsa György út 69.
Ügyfélfogadás
Hétfő: 8:00-18:00
Szerda: 8:00-16:30
Közérdekű telefonszámok:
ELMŰ központi hibabejelentő (éjjel-nappal) 06/80-383-940
Közvilágítási hibabejelentő: 06/28-520-873,
e-mail: kozvilagitas@elcotech.hu
VÜSZI Kft, ügyfélszolgálat: 06/28-410-295
DMRV Zrt. hibabejelentő: 06/27-511-511
TIGÁZ üzemzavar elhárítás: 06/80-300-300
TÁVHŐ Kft. ügyfélszolgálat: 06/28-514-096
Zöld Híd B.I.G.G. Kft. (hétköznap 8:00-16:30) 06/28-561-200
Irodavezető
Varga Gábor
Feladatok:
• beruházások műszaki előkészítése, lebonyolítása
• létesítménygazdálkodási, üzemeltetési feladatok
• közbeszerzések műszaki ügyeiben közreműködik
• energetikai ügyek
Telefon: 06-28-529-147
e-mail: varga.gabor@godollo.hu
Titkárság
Kissné Kovács Viktória
Feladatok:
• titkársági feladatok
Telefon: 06-28-529-153
e-mail: kissne.viktoria@godollo.hu
Mérnök munkatársak:
Borbélyné Tóth Gizella
Feladatok:
• beruházások műszaki előkészítése, lebonyolítása
• létesítménygazdálkodási, üzemeltetési feladatok
• közbeszerzések műszaki ügyeiben közreműködik
Telefon: 06-28-529-238
e-mail: borbelyne.toth.gizella@godollo.hu
Kucsora István
Feladatok:
• városi víz-szennyvíz közmű rendszerrel kapcsolatos műszaki ügyek
• közbeszerzések műszaki ügyeiben közreműködik
Telefon: 06-28-529-177 (kedd, csütörtök)
e-mail: kucsora.istvan@godollo.hu
Skultéti István
Feladatok:
• út, kerékpárút, járdaépítési beruházások előkészítése, lebonyolítása
• csapadékvíz elvezetéssel kapcsolatos ügyek
• városi közlekedéssel kapcsolatos ügyek
• városi tömegközlekedéssel kapcsolatos ügyek
• közbeszerzések műszaki ügyeiben közreműködik
Telefon: 06-28-529-265
e-mail: skulteti.istvan@godollo.hu
Szakál János
Feladatok:
• út, járdaépítési beruházások lebonyolítása
• csapadékvíz elvezetéssel kapcsolatos ügyek
• közvilágítással kapcsolatos ügyek
• árvízvédelemmel kapcsolatos ügyek
• E-közmű csapadékvíz elvezetéssel kapcsolatos önkormányzati feladatok
• közbeszerzések műszaki ügyeiben közreműködik
• energetikai ügyek
Telefon: 06-28-529-151
e-mail: szakal.janos@godollo.hu
Tevékenység
I. Építésügyi hatósági feladatok
1. Engedélyezési eljárások
– építési engedélyezési eljárás
– összevont engedélyezési eljárás
– országos építési követelményektől való eltérés engedélyezési eljárása
– használatbavételi engedélyezési eljárás
– fennmaradási engedélyezési eljárás
– bontási engedélyezési eljárás
– az engedély hatályának meghosszabbítása iránti eljárás
– rendeltetésmódosítási engedély iránti eljárás
2. Tudomásulvételi eljárások
– jogutódlás tudomásulvétele
– használatbavétel tudomásulvétele
3. Hatósági bizonyítvány kiállítása
4. Szakhatósági eljárás
5. Építésügyi szolgáltatás nyújtása (szakmai nyilatkozat kiadása)
6. Településképi bejelentéses eljárás
7. Településképi kötelezéses eljárás
II. Ipar és kereskedelmi igazgatási feladatok
1. Telepengedélyezési eljárás
2. Telep létesítésének bejelentése bejelentés-köteles ipari tevékenységgel
3. Működési engedély kiadására irányuló eljárás
4. Üzlet működésének bejelentése iránti eljárás
5. Szálláshely-üzemeltetésének engedélyezése iránti eljárás
6. Vásárok, piacok és bevásárlóközpontok engedélyezése iránti eljárás
III. Környezetvédelmi hatósági feladatok
1. Zaj- és rezgés-kibocsátási határérték megállapítása, zajpanasz elbírálása
2. Növényvédelmi feladatok
– parlagfüves, ill. „egyéb gyomos” ingatlanokkal kapcsolatos eljárás
– fakivágások engedélyezése iránti eljárás
IV. Birtokvédelmi eljárás
V. Állattartással kapcsolatos tevékenységek
1. Állattartási ügyek
2. Állatvédelmi ügyek
VI. Közterület-használat engedélyezése
1. Közterület-használati hozzájárulás kiadására irányuló eljárás
2. Taxiállomások igénybevételének engedélyezése iránti eljárás
3. Választási plakátok elhelyezését szolgáló ideiglenes hirdetőberendezések közterületen való elhelyezésének engedélyezése iránti eljárás
VII. Talált tárgyakkal kapcsolatos eljárás
VIII. Címrendezéssel kapcsolatos eljárás
IX. Közigazgatási bírsággal kapcsolatos eljárás
X. Hirdetményekkel kapcsolatos eljárások
XV. Hulladék-gazdálkodással kapcsolatos feladatok
Irodavezető
Czeba Attila
Telefon: 06-28-529-246
email: czeba.attila@godollo.hu
Titkárság
Mészáros Ildikó
Telefon: 06-28-529-246
email: meszaros.ildiko@godollo.hu
– titkársági feladatok
– talált tárgyak kezelése
– az Ákr. alapján hirdetményi úton való közléssel kapcsolatos eljárások
Csikós Dalma
Telefon: 06-28-529-214
email: csikos.dalma@godollo.hu
– titkársági feladatok
– közterület-használattal kapcsolatos eljárás (M.besnyő búcsú)
– közigazgatási bírsággal kapcsolatos eljárások
Ügyfélszolgálat:
Dr. Lakatos Dóra
telefon: 06-28-529-244
email: lakatos.dora@godollo.hu
– zenés, táncos rendezvényekkel kapcsolatos engedélyezési eljárás
– társasházak törvényességi felügyeletével kapcsolatos eljárás
– közterület-használattal kapcsolatos eljárás
Bársony Margit
telefon: 06-28-529-173
email: barsony.margit@godollo.hu
– állattartás, állatvédelem
– növényvédelmi feladatok
– fakivágás engedélyezési eljárás
– szálláshely-üzemeltetésének engedélyezése
– föld, valamint tanya adás-vételi és haszonbérleti szerződés hirdetmények
– közútkezelői feladatok
Béres Tímea
telefon: 06-28-529-269
email: beres.timea@godollo.hu
(Gödöllő, Veresegyház, Kerepes, Erdőkertes, Szada, Mogyoród)
– engedélyezési eljárások (építési, összevont engedélyezési, használatbavételi, fennmaradási, bontási)
– tudomásulvételi eljárások
– hatósági bizonyítvány kiállítása
– szakhatósági eljárás
– az engedély hatályának meghosszabbítása iránti eljárás
– településképi bejelentéses eljárás
– rendeltetésmódosítási engedélyezés iránti eljárás
Gonda Andrea
telefon: 06-28-529-143
email: gonda.andrea@godollo.hu
(Csömör, Pécel, Kistarcsa, Nagytarcsa, Valkó, Vácszentlászló, Zsámbok, Isaszeg, Dány,)
– engedélyezési eljárások (építési, összevont engedélyezési, használatbavételi, fennmaradási, bontási)
– tudomásulvételi eljárások
– hatósági bizonyítvány kiállítása
– szakhatósági eljárás
– az engedély hatályának meghosszabbítása iránti eljárás
– rendeltetésmódosítási engedélyezés iránti eljárás
Dr. Samu-Nagy István
telefon: 06-28-529-241
email: s.nagy.istvan@godollo.hu
– birtokvédelmi eljárás
– közigazgatási bírsággal kapcsolatos eljárások
– hulladék-gazdálkodással kapcsolatos feladatok
– telep engedélyezése, telep bejelentés nyilvántartásba vétele
– telekalakítási eljáráshoz kapcsolódó szakhatósági hozzájárulások
Mészáros Mariann
telefon: 06-28-529-243
email: meszaros.mariann@godollo.hu
– zaj- és rezgés-kibocsátási határérték megállapítása, zajpanasz elbírálása
– környezetvédelmi feladatok
– az Ákr. alapján hirdetményi úton való közléssel kapcsolatos eljárások
– sajátos építményfajták engedélyezésének szakhatósági eljárása
– egyéb engedélyezési eljárások szakhatósági eljárása
– üzletek működési engedélyezési eljárás, üzlet működésének bejelentése
Ügyintézők:
Őryné Sal Mária
email: sal.maria@godollo.hu
– engedélyezési eljárások (építési, összevont engedélyezési, használatbavételi, fennmaradási, bontási)
– tudomásulvételi eljárások
– hatósági bizonyítvány kiállítása
– szakhatósági eljárás
– az engedély hatályának meghosszabbítása iránti eljárás
– rendeltetésmódosítási engedélyezés iránti eljárás
Fazekas Tamás
email: fazekas.tamas@godollo.hu
– közútkezelői feladatok
– környezetirányítási (KIR) feladatok
– munkavédelmi feladatok