Hírek

Tájékoztatás a Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatának működéséről

Tájékoztatás a Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatának működéséről
Tájékoztatjuk a tisztelt lakosságot, hogy a nyitás első fokozatára vonatkozó, 2021. április 6-án megjelent 1/2021. (IV.6) BM határozat nem vonatkozik az ügyfélszolgálati irodákra, azok csak április 19. után állnak vissza a megszokott ügyintézésre.

Ennek megfelelően kérjük, hogy Gödöllői Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatán továbbra is csak a sürgős, halasztást nem tűrő ügyeket intézzék a veszélyhelyzet ideje alatt!
Lehetőség szerint elektronikus úton próbálják meg ügyeiket rendezni, illetve telefonon kérjenek segítséget kollégáinktól!
Ügyeiket a www.godollo.hu oldalon elérhető Önkormányzati ASP felületén keresztül, vagy az epapir.gov.hu felületen, illetve a pmh@godollo.hu email címen tudják intézni!
Amennyiben kizárólag személyesen tudja ügyeit intézni, a kollégákat minden ügyintézés előtt fel kell hívni az alábbi telefonszámokon:
Közigazgatási és Szociális Iroda, anyakönyv: 06/28/529-188
Szociális ügyek: 06/28/529-114
Mérnöki Iroda (hatósági ügyek, műszaki ügyek) 06/28/529-246
Főépítészi Iroda: 06/28/529-194
Adó és Ingatlangazdálkodási Iroda: 06/28/529-110
A titkársági telefonokokról az ügyintézőkhöz kapcsolják Önöket és amennyiben sürgős az ügyintézés kollégáink időpontot adnak Önöknek.
Az előzetes időpontegyeztetés utáni ügyfélfogadási időt az alábbiak szerint biztosítjuk:
Hétfő: 8-15.00 óra
Szerda: 8-15.00 óra
Kérjük megértésüket és türelmüket.
Share on facebook
Megosztás Facebookon.
Share on email
Küldd el emailben
Share on print
Nyomtatás
Hozzászólások
Fontos közlemény: Gödöllő város útjainak és lakókörnyezetének védelméről, a település egyes területeire való behajtás rendjéről és a fizetendő díjakról
This is default text for notification bar