Hírek

Tájékoztatás a Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatával kapcsolatos intézkedésekről

Tájékoztatás a Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatával kapcsolatos intézkedésekről

Tisztelt Ügyfelek!

Magyarország Kormánya 40/2020. (III. 11.) Korm. rendelettel
veszélyhelyzetet hirdetett ki Magyarországon.
A járvány megelőzése és megakadályozása érdekében az alábbi
intézkedések kerülnek bevezetésre a Gödöllői Polgármesteri Hivatal
Ügyfélszolgálatával kapcsolatban.

Kérjük, hogy csak a sürgős, halasztást nem tűrő ügyeket intézzék a
veszélyhelyzet ideje alatt! Lehetőség szerint elektronikus úton
próbálják meg ügyeiket rendezni, illetve telefonon kérjenek segítséget
kollégáinktól!
Ügyeiket a www.godollo.hu oldalon elérhető
Önkormányzati ASP felületén keresztül, vagy az epapir.gov.hu
felületen, illetve a pmh@godollo.hu email címen tudják intézni.
Amennyiben kizárólag személyesen tudja ügyeit intézni, a kollégákat
minden ügyintézés előtt fel kell hívni az alábbi telefonszámokon:
Közigazgatási és Szociális Iroda, anyakönyv: 06/28/529-188
Szociális ügyek: 06/28/529-114
Mérnöki Iroda (hatósági ügyek, műszaki ügyek) 06/28/529-246
Főépítészi Iroda: 06/28/529-194
Adó és Ingatlangazdálkodási Iroda: 06/28/529-110
A titkársági telefonokokról az ügyintézőkhöz kapcsolják Önöket és
amennyiben sürgős az ügyintézés kollégáink időpontot adnak
Önöknek.
Az előzetes időpontegyeztetés utáni ügyfélfogadási időt az alábbiak
szerint biztosítjuk:
Hétfő: 8-15.00 óra
Szerda: 8-15.00 óra
Kérjük megértésüket és türelmüket.
Dr. Gémesi György sk.                  Dr. Kiss Árpád sk.
polgármester                                         jegyző

Share on facebook
Megosztás Facebookon.
Share on email
Küldd el emailben
Share on print
Nyomtatás
Hozzászólások
Fontos közlemény: Gödöllő város útjainak és lakókörnyezetének védelméről, a település egyes területeire való behajtás rendjéről és a fizetendő díjakról
This is default text for notification bar