Két Városmarketing Gyémánt Díjat kapott Gödöllő városa, melyeket a Magyar Marketing Szövetség szakmai konferenciájának ünnepélyes záróakkordjaként adtak át.
Külső kommunikációs megoldások kategóriában a „Zebra zászló” program kapott elismerést, amit Füle Sándor, a Magyar Kerékpáros Klub gödöllői csoportjának vezetője kezdeményezett;
Városmárka, városimázs építő nem-marketing teljesítmények kategóriában pedig a „Frau Bürgermeisterin von Gödöllő, a polgármester cica” pályázatot ismerte el a rangos szakmai díjjal a Magyar Marketing Szövetség.
A Városmarketing Gyémánt Díjat 2015-ben adták át először, azóta Gödöllő hat projekttel érdemelte ki az elismerést, amivel országos szinten tizedik a díjazott városok sorában.
A díjakat dr. Piskóti István, az MMSZ elnökségi tagja adta át, s város részéről – mivel Füle Sándor nem tudott részt venni a rendezvényen – L. Péterfi Csaba a polgármesteri kabinet vezetője, kommunikációs igazgató vette át.