Gödöllői Forrás Szociális Segítő és Gyermekjóléti Központ
a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján pályázatot hirdet
Gödöllői Forrás Szociális Segítő és Gyermekjóléti Központ óvodai és iskolai szociális segítő
munkakör betöltésére.
A közalkalmazotti jogviszony időtartama: határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Pest megye, 2100 Gödöllő, Tessedik Sámuel út 4.
A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok: Gödöllő járás közigazgatási területén segítségnyújtás a köznevelési intézményekbe járó gyermekek, családjuk, illetve a köznevelési intézmény pedagógusai számára egyéni, csoportos, közösségi szociális munka eszközeivel.
Illetmény és juttatások: Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Főiskola, 15/1998 (IV.30.) NM rendelet melléklete szerint,
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
- Erkölcsi bizonyítvány
- Magyar állampolgárság
- Cselekvőképesség, büntetlen előélet
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- családsegítő területen végzett munka
- B kategóriás jogosítvány
A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019. április 1.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Gödöllői Forrás Szociális Segítő és Gyermekjóléti Központ címére történő megküldésével (2100 Gödöllő, Tessedik Sámuel út 4.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: G-96 , valamint a munkakör megnevezését: óvodai és iskolai szociális segítő.
vagy
- Elektronikus úton Forrainé Murányi Judit részére a forras.gazdasagi@vnet.hu E-mail címen keresztül
vagy
- Személyesen: Gödöllői Forrás Szociális Segítő és Gyermekjóléti Központ, Pest megye, 2100 Gödöllő, Ganz Ábrahám utca 7.
A pályázat elbírálásának határideje: 2019. április 5.