Ügyintézés

Polgármesteri kabinet
Tevékenység, félfogadás
A kabinet ellátja a polgármester tevékenységével összefüggő előkészítő, szervező, ügyviteli és nyilvántartási feladatokat. Előkészíti a polgármester hatáskörébe tartozó mindazon intézkedéseket, amelyek nem tartoznak más iroda tevékenységi körébe. Szervezi a sajtó- és tömegkommunikációs kapcsolatokat, közreműködik az önkormányzat működéséről, feladatairól szóló szakszerű információ-szolgáltatásban. Szervezi a polgármester fogadónapján elhangzott állampolgári bejelentések, panaszok intézését. Közreműködik az önkormányzat nemzetközi kapcsolatainak szervezésében, önkormányzati rendezvények előkészítésében és lebonyolításában.
Dr. Gémesi György polgármester
Cím: 2100 Gödöllő, Szabadság tér 6.
Telefon: +36-28/529-178
E-mail: pmh@godollo.hu
Fogadóóra: Minden hónap első szerda: 10-12 óráig és 14-16 óráig
Dr. Kiss Árpád jegyző
Cím: 2100 Gödöllő, Szabadság tér 6.
Telefon: +36-28/529-190
E-mail: pmh@godollo.hu
Fogadóóra: Minden hónap második szerda 9-12 óráig.
Bárdy Péter alpolgármester
Cím: 2100 Gödöllő, Szabadság tér 6.
Telefon: +36-28/529-178
E-mail: pmh@godollo.hu
Fogadóóra: Minden hónap második szerda: 10-12 óráig és 14-16 óráig
Bajkó Norbert alpolgármester
Cím: 2100 Gödöllő, Szabadság tér 6.
Telefon: +36-28/529-178
E-mail: pmh@godollo.hu
Fogadóóra: Minden hónap harmadik szerda: 10-12 óráig és 14-16 óráig
Munkatársak
L. Péterfi Csaba
kabinetvezető
kommunikációs igazgató
a nemzetközi kapcsolatok koordinátora
Szabóné Fekete Andrea
titkársági ügyintéző
Buchholcz Tibor
kommunikációs munkatárs
Simon Edina
rendezvényszervező
Győriné Tóth Mária
adminisztrátor
Kecskés Judit
civil referens
kecskesj.civil@gmail.com
Reményi Krisztián
kommunikációs ügyintéző
Mészárosné Boross Piroska
rendezvényszervező
boross.piroska@godollo.hu
Vasas András
szervezési ügyintéző
Rupert Ágnes
rendezvényszervező
Jaeger Ákos
sportreferens